Sun Chemical prezentuje film na temat swoich rozwiązań i ich wpływu na codzienne życie

2015-12-11

Firma Sun Chemical stworzyła film, w którym pokazuje, w jaki sposób jej globalny zasięg, szerokie portfolio produktów i usług oraz zespół specjalistów ds. badań i rozwoju, wywierają znaczący wpływ na codzienne życie. Jego polską wersję można obejrzeć na stronie www.sunchemical.com.pl oraz na firmowym kanale YouTube. 

Film, o którym mowa jest nie tylko prezentacją rozwiązań oferowanych przez Sun Chemical, ale przede wszystkim ich wpływu na codzienne aspekty życia – otoczenie, dokonywane wybory i postrzeganie świata. Pokazuje on, w jaki sposób rozwiązania tego producenta -  m.in. farby, atramenty, lakiery, powłoki czy kleje - są wykorzystywane w wielu obszarach i w różnych dziedzinach życia.

„Kolor ma duży wpływ na nasze życie - mówi Felipe Mellado, Chief Marketing Officer  w firmie Sun Chemical. - Czy jest to samochód, który prowadzimy, makijaż, jaki nakładamy, odzież, którą nosimy, czy niepowtarzalne odcienie wykorzystywane w rozwoju marki firmy. Kolor pozwala nam się wyróżnić, zapewniając styl i charakter. Wielu ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy, że praktycznie wszystko, czego dotykają lub na co patrzą może być stworzone m.in. dzięki rozwiązaniom firmy Sun Chemical. W filmie pokazanych jest kilka przykładów, w jaki sposób nasze atramenty, farby czy powłoki wpływają na życie codzienne”.

Idąc dalej tym tropem w swojej filmowej produkcji Sun Chemical pokazuje, że kolor oznacza także osobowość – nie tylko, bowiem odzwierciedla daną osobę czy przedmiot, ale również zapewnia im niepowtarzalność i wyjątkowość. Te aspekty mają coraz większe znaczenie dla producentów marek, wpływając na wielkość realizowanej przez nich sprzedaży. O niej z kolei decydują konsumenci, wybierając te, a nie inne wyroby, każdego dnia.

Farby, tusze, powłoki oraz kleje Sun Chemical są wykorzystywane w różnych dziedzinach życia – od opakowań (m.in. spożywczych), poprzez przemysł etykietowy, ochronę środków płatniczych, kosmetyki, reklamy na budynkach, wydawnictwa, publikacje, tworzywa sztuczne i szereg innych.

Głównym przekazem stworzonego filmu jest uświadomienie klientom – przy dobrej muzyce i scenariuszu, jakim cechuje się ta produkcja - że Sun Chemical jest partnerem, do którego zawsze mogą się zwrócić. Zwłaszcza, gdy potrzeby rynkowe wymuszają zmiany, które mają nie generować dodatkowych kosztów, ale utrzymać je na niskim poziomie, przy zachowaniu wysokiej jakości.

„Nasi klienci muszą rywalizować na rynku, który stale się rozwija i ewoluuje – podsumowuje Felipe Mellado. - Mierzą się oni z surowymi przepisami, wyższymi niż kiedykolwiek kosztami prowadzenia działalności, wymaganiami odnośnie trwałości produktów finalnych oraz wieloma innymi aspektami. W 17 współpracujących ze sobą ściśle ośrodkach badawczo-rozwojowych Sun Chemical oraz jej firma-matka – DIC - nieustannie pracują na rzecz swoich klientów tworząc rozwiązania, które pomogą im osiągnąć postawione cele, obniżyć koszty prowadzenia działalności oraz spełnić normy wynikające z obowiązujących przepisów”.

Jako największy na świecie producent farb i pigmentów Sun Chemical i DIC tworzą strategiczne partnerstwa i sojusze z najlepszymi markami na świecie. Zespół firm liczy 20 tysięcy pracowników w 176 spółkach zależnych, zatrudnionych w 63 krajach. Ich sukces możliwy jest tylko dzięki stałej współpracy z klientami, dla których firma stara się być partnerem na każdym kroku – począwszy od badań nad danym rozwiązaniem, aż po dostawę produktu końcowego.

Aby zaspokoić te oczekiwania, Sun Chemical wraz ze swoją firmą-matką wydaje rocznie 100 mln USD na opracowywanie w jej centrach badawczo-rozwojowych rozwiązań przyszłości. Warto podkreślić, co również ma odzwierciedlenie w filmie, że wszystkie działania, jakie podejmuje Sun Chemical są wykonywane z należytą dbałością o środowisko naturalne.