Sun Chemical Publikuje Raport Sustainability za rok 2016

2017-08-21

PARSIPPANY, N.J., USA – 21 sierpnia 2017 – Sun Chemical opublikowało właśnie swój 2016 Corporate Sustainability Report, który skupia się na tym jak realizowane działania badawcze i rozwojowe przełożyły się na nowe produkty i usługi, które wspierają klientów firmy w osiąganiu celów związanych z ekologią.

 

W najnowszym raporcie Sun Chemical przedstawia najnowsze produkty, które zapewniają ich użytkownikom znaczące korzyści w zakresie ekologii. Dwa przykłady, SunBar® powłoki blokujące dostęp powietrza i SunFuse®(PolarSeal) kleje cold-seal do powtórnego zamknięcia, pozwalają na redukcję odpadów. Technologia  SunLam® technologia usuwania etykiet (deaseaming) zwiększa możliwości usuwania etykiet termokurczliwych i ułatwia recycling plastikowych butelek.SunSpectro®(Aquathene) wodne farby fleksograficzne umożliwiają opakowaniom spełnienie międzynarodowych standardów kompostowania.

 

"Sun Chemical wierzy, że inwestycje w rozwój produktów, charakteryzujących się pozytywnym wpływem na środowisko, jest kluczowe dla naszych klientów", powiedział Gary Andrzejewski, Corporate Vice President of Environmental Affairs w Sun Chemical. "Nasi klienci chcą widzieć kluczowe mierniki i wskaźniki środowiskowe, które pokazują, że Sun Chemical podejmuje właściwe działania. Nasz nowy raport przedstawia właśnie to i jest dalszą motywacją by pracować nad udoskonaleniem tak naszych produktów jak i naszych procesów."

 

Tak, jak w poprzednich edycjach, najnowszy raport przedstawia wskaźniki zrównoważonego rozwoju dla zakładów produkcyjnych i nie produkcyjnych w celu zrozumienia i zarządzania wpływem środowiskowym firmy poprzez stały monitoring: zużycia i oszczędności energii, odcisku wglowego, redukcji odpadów procesowych, zużycia wody, bezpieczeństwa materiałowego i bezpieczeństwa pracowników.

"Nasze zobowiązanie w zakresie zrównoważonego rozwoju, przekłada się na zapewnianie naszym klientom wartościowych danych, z których mogą korzystać", powiedział Michael Simoni, Global Product Stewardship Leader w Sun Chemical. "Ulepszanie naszych procesów, od produkcji do dystrybucji, pomaga Sun Chemical utrzymać reputację, bazującą na jakości, doskonałej obsłudze i innowacji, jednocześnie poprawiając wyniki środowiskowe naszych klientów. Jest to kluczowy element naszej polityki sustainability."

 

Raport Sun Chemical przedstawia również politykę firmy w zakresie dobrych praktyk produkcyjnych.

 

Raport jest dostępny dla klientów i można go uzyskać ze strony www.sunchemical.com/sustainability. Klienci mogą również obliczyć wstępny odcisk węglowy dla swoich własnych działań, dzięki usługom dostępnym na stronie: http://www.sunchemical.com/services/consultative-services

 

O polityce Sustainability Sun Chemical

Polityka sustainability Sun Chemical podkreśla zobowiązanie firmy do zwiększania poziomu świadomości zagadnień środowiskowych obecnych w branży farb. Zarządzanie produktami i zarządzanie ryzykiem stanowią ważne elementy polityki wraz z zobowiązaniem do stosowania podejścia analitycznego do wszelkich podejmowanych działań.

Głównym celem polityki sustainability Sun Chemical jest zapewnienie, by działania i produkty końcowe klientów firmy miały jak najmniejszy negatywny wpływ na środowisko. W celu osiągnięcia tego celu, Sun Chemical stosuje rygorystyczne procesy rozwoju produktów i narzędzia analityczne by ocenić i poprawić wyniki środowiskowe swoich procedur i produktów.

 

To, bazujące na wiedzy podejście oznacza że Sun Chemical jest w stanie ustalać coraz bardziej rygorystyczne cele dla swoich procesów w odniesieniu do wykorzystania energii, wody, emisji gazów cieplarnianych oraz eliminacji odpadów, jak również w odniesieniu do tworzenia produktów w ramach strukturyzowanego podejścia, którego kryteriami są zarządzanie ryzykiem i wydajność środowiskowa.

 

Dzięki podejściu "Uzyskaj więcej - zużyj mniej - wydajność ekologiczna", polityka sustainability Sun Chemical charakteryzuje się proaktywnym podejściem do minimalizacji odcisku węglowego produktu w całym jego cyklu życia, co przekłada się na niższy wpływ klientów na środowisko.